Zaměstnanecká pojišťovna Škoda nabízí volné pracovní místo na pozici:
Vedoucí Klientského centra
Požadujeme:
• vzdělání vysokoškolské magisterské, ideálně v oboru veřejné správy, zdravotnictví nebo příbuzném oboru
• zkušenosti s vedením týmu (min. 2 roky)
• schopnost strategického myšlení a rozhodování
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel podmínkou)
• řidičský průkaz sk. B - aktivně
Výhodou pro Vás bude:
• znalost legislativy a procesů ve veřejném zdravotním pojištění – například orientace v zákoně o veřejném zdravotním pojištění nebo souvisejících předpisech
• zkušenost se správou a realizací projektů
• schopnost pracovat s moderními informačními systémy
Hlavní náplní této pracovní pozice je:
• řízení a vedení týmu Klientského centra
• zajištění vysoké kvality zákaznické péče
• optimalizace procesů a implementace nových postupů ke zvýšení efektivity
• spolupráce s dalšími odděleními na zlepšení služeb a řešení klientských požadavků
• reporting výsledků vedení společnosti
Nabízíme:
• dlouhodobě dobrý pracovní kolektiv
• pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené, 5 dnů na osobní potřeby
• osobní ohodnocení
• další mzdové plnění ve formě bonusu a odměn
• příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření
• peněžní příspěvek na stravování
• možnosti vzdělávacích kurzů a školení
• příspěvky ze sociálního fondu na rekondice, rekreace, sport a kulturu
Nástup 1. 3. 2025, případně dle dohody.
Místo výkonu práce je Mladá Boleslav.
Pracovní poměr je na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Pracovní místo je na plný úvazek.
V případě zájmu zasílejte přihlášky včetně životopisu na e-mail: jana.kusa@zpskoda.cz nebo na adresu ZPŠ.
Zasláním životopisu souhlasíte s jeho uchováním v ZPŠ po dobu výběrového řízení na výše uvedenou pozici. Po ukončení výběru budou životopisy zlikvidovány.